دبيرستان غيردولتي سما
واحد شاهرود منطقه 10
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

  السلام علیک یا ابا عبدالله

 

مراسم پر فیض زیارت عاشورا در روز سه شنبه پنجم ماه محرم در محل نمازخانه دبیرستان با حضور پر شور دانش آموزان و دبیران دبیرستان برگزار گردید . این مراسم  از ساعت 7:15 دقیقه صبح با مدیحه سرایی مداح اهل بیت برادر محمدی آغاز گردید و بعد از ذکر مصیبت و تلاوت زیارت عاشورا در پایان مراسم با مداحی دانش آموز علی ولی اللهی ادامه یافت . در انتهای جلسه هم از دانش آموزان و میهمانان شرکت کننده پذیرایی مختصری به عمل آمد .

نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین  مراسم پر فیض زیارت عاشورا  در  روز سه شنبه  91/8/30 ساعت  7:15 صبح در محل نمازخانه دبیرستان برگزار میگردد .

 

جهت مشاهده بنر مراسم کلیک نمایید 



 

نوشته شده در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

تیم فوتسال دبیرستان سما که به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود عصر دیروز در این مرحله به مصاف تیم دبیرستان شریعتی رفت . این تیم که در مرحله گروهی هم با نتیجه 2 بر صفر تیم دبیرستان سما را مغلوب کرده بود بار دیگر هم در این مرحله بصورت نا باورانه از سد تیم دبیرستان سما گذشت . این بازی که تا 5 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی یک بر صفر به نفع تیم سما بود با گل زنی بازیکنان شریعتی در این دقیقه به تساوی کشیده شد تا دو تیم بعد از تساوی در وقت های اضافی به سراغ ضربات پنالتی بروند . در ضربات پنالتی در حالی که تیم سما 2 ضربه اول خود را گل کرده بود و تیم شریعتی 2 ضربه خود را هدر داده بود و همگان براین باور بودند که دبیرستان سما بازی را خواهد برد ولی بازیکنان سما ناباورانه 3 ضربه دیگر خود را خراب کردند و با گل شدن ضربات تیم شریعتی این تیم شریعتی بود که به مرحله بعد صعود کرد .   

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

تیم فوتسال دبیرستان سما دیروز در سومین بازی از مرحله گروهی مسابقات فوتسال آموزشگاههای شاهرود با پیروزی مقتدرانه 4 بر صفر برابر تیم دبیرستان قرائتی به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه یافت . گلهای این بازی را محمد آشوری 2 گل ، محمدامین پورعلی و امیرحسین عرب عامری  به ثمر رساندند . ضمنا این تیم در دیدارهای قبلی خود با نتایج 3 بر یک بر تیم دبیرستان امام علی غلبه کرد و در دیدار اول با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم دبیرستان شریعتی گردیده بود  .

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

از برادر شریعتی دبیر عربی سال گذشته  که اخیرا در اداره انجام وظیفه می نمایند ، تقدیر و تشکر نموده و هدیه ای از باب یادگاری به وی تقدیم گردید

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت در جلسه شورای دبیران بیاناتی در زمینه مقام معلم و جایگاه علم در جامعه و همکاری همه جانبه دانشگاه با دبیران ایراد نمود .

 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

از ساعت 6 الی 7:30 جلسه آشنایی اولیاء دانش آموزان با دبیران برگزار گردید که با نتیجه ای که عاید آنان گردید رضایت کامل آنان را به دنبال داشت .

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

دومین  جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان و شورای محترم دبیران در ساعت 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه  91/8/16 با دعوت کتبی در محل سالن امتحانات دبیرستان تشکیل گردید . این جلسه که با حضور معاونت محترم امور مدارس سما برگزار گردید ه بود ابتدا مدیریت آموزشگاه ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در جلسه و توضیح فعالیت های صورت گرفته سال گذشته آموزشگاه  و انجمن ، پیرامون مسائل آموزشی و تربیتی و گزارشی از قبولی کلیه کلاسها بخصوص قبولی در کنکور سال 91-90 باطلاع  اولیاء رساندند . سپس معاونت محترم با تشکر از همکاری اولیاء با آموزشگاه مواردی در زمینه استفاده از امکانات دانشگاه ( آزمایشگاه – کارگاه – بیمارستان خاتم و ... ) ، تخفیف شهریه 5% در هر سال تحصیلی ، شکوفا  نمودن استعداد های خلاق دانش آموزان مستعد در امر تحقیق و پژوهش ، راه اندازی پرتال دبیرستان سما جهت اطلاع اولیاء از وضعیت کامل دانش آموزان و شاخص نمودن سما با سایر آموزشگاه های شهرستان و ... باطلاع اولیاء و همکاران محترم رساندند.

 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

 السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین علیه السلام

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

فروم‌ها(Forum)
"فروم‌های اینترنتی قدیمی‌ترین نوع از رسانه‌های اجتماعی آنلاین محسوب می‌شوند. فروم‌ها معمولا حول موضوع خاصی شکل می‌گیرند. مثلا موسیقی، تکنولوژی، سینما و تلویزیون، اقتصاد و غیره می‌توانند موضوعاتی باشند که مبنای ایجاد یک فروم شوند.

 

 

ورود به بخش انجمن وبلاگ 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را          که بما  سوی فکندی همه سایه هما را

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین          به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

آگاه باشید که با علی(ع) دشمنی نمی کند، مگر کسی که بدبخت است و با اودوستی نمی ورزدمگر کسی که پرهیزکار است و ایمان به او نمی آوردمگر کسی که ایمان او خالص باشد.

 ای مردم این علی بهتراز شما مرا یاری می کند . و از شما نزد من سزاوارتر ونزدیکتر وعزیزتر است و خداوند عزوجل ومن از او راضی هستیم.

 ای مردم  او یاری کننده دین خدا و جدال کننده از جانب رسول خدا است.

 هیچ آیه رضایتی درقرآن نازل نشده مگردرباره علی(ع)و هیچ کجا خطاب بر مومنین  نشده مگر از او شروع شده است و هیچ آیه مدحی در قرآن ،برای¬غیرازعلی (ع)نازل نشده است.و شهادت به بهشت در سوره «هل اتی» داده نشده مگر برای او و برای احدی غیر از او آن سوره نازل نشده است و غیر او را مدح نفرموده است.

 به خدا سوگند که سوره مبارکه «عصر» در مورد علی نازل شده است.

 آگاه باشید که علی (ع) به شکیبایی و شکرگذاری موصوف است وبعد از او فرزندان من که از صلب او هستند ،صبور و شاکر می باشند.

 او با دشمنان قرآن به جنگ بر می خیزد و با آنهایی که پیرو قرآن هستند دوستی می نماید. او مردم را از معصیت خدا باز می دارد. اوجانشین رسول خدا (ص) و امیر مومنان می باشد.

 او راهنما ی مردم است وبه امر خداوند باعهد شکنان وستمگران وآنهایی که از دین خارج شده اند جهاد می نماید.

 

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

نتایج  انتخابات  شورای  دانش آموزی

رتبه

نام و نام خانوادگی

تعداد   رای

1

سیدسبحان آقایان

36

2

امیرحسین گلپایگانی

34

3

سپهر فرجی

29

4

محمدمهدی   قرائی

27

5

سجاد   محمدتقی

27

6

مصطفی   مخبریان

25

7

محمد  محمدزاده

23

8

محمدزکریا   فهیمی پور

20

9

پژمان   حسام

18

10

حامد  عربی خیابانی

17

11

سبحان  ابراهیمیان

17

12

دانیال   فرهادی

17

13

محمد جواد  نگهبان

17

14

میلاد   عامریان

14

15

علیرضا   سلیمانی پور

11

16

محمدحسین    محمدیان

8

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

جهت عضویت در شورا تعداد 16 نفر ثبت نام نموده ، تبلیغات خود را تا 2/8/91 ادامه دادند . در تاریخ 3/8/91 انتخابات انجام گردید .

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط سيداحمد حسيني |

 

.: Weblog Themes By LoxBlog :.
حدیث
آخرين مطالب
نويسندگان
پخش فلش
آرشيو مطالب
پيوند ها
پيوندهاي روزانه
اوقات شرعی
مترجم آنلاین
آمار وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 2759
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
|